vineri, 17 iunie 2011

O zi de neuitat



Ieri a fost o zi deosebită- am mers cu 22 de copii din clasele I-IV şi a -V-a de la Asociația Sfântul Stelian în parcul Carol din București. Ne-am bucurat de zâmbetele lor sincere și de privirile vesele.
În prima parte a ieşirii a avut loc o întrecere de desene pe asfaltul de pe străzile parcului.Împărţiţi în două grupuri, copiii ne-au demonstrat talentul lor , realizând nişte desene extrem de drăguţe.
Fiecare echipă şi-a botezat teritoriul desenat cât mai sugestiv - "Lumea culorilor vesele" respectiv "Lumea poveştilor". Undeva, la mijlocul dintre hotarul celor două lumi, am scris cu o cretă galbenă , numele care le reuna armonios pe amândouă- "Copilăria în culori". Micii artişti, încântaţi de acest titlu s-au pus pe treabă şi în câteva minute, au colorat fiecare literă cum au putut mai bine.
A urmat ora de teatru, iar copii şi-au dovedit talentul şi la acestă categorie - am avut plăcerea să ascult interpretarea într-o variantă modernă şi adaptată a piesei Romeo şi Julieta (care, aici, avea final feicit, cei doi îndrăgostiţi pleacă în luna de miere la Vaslui). De asemenea, i-am ascultat pe copii recitând poezii dificile de O.Goga sau Adrian Păunescu.
După activităţile cu caracter cultural, fiecare a ales să se relaxeze cu activitatea preferată- fotbal, leagăne, etc.
A fost o adevărată bucurie să întâlnesc aceşti copii, care au devenit o sursă de motivaţie extraordinară , mi-am dat seama, încă o dată, că sunt nişte copii frumoşi, deosebiţi, ( muţi premianţi şi la şcoală) care, cu puţin sprijin, pot face progrese semnificative.
Aşadar, le mulţumesc acestor fluturaşi zglobii care ne-a demonstrat, (ca şi colegii lor din clasele V-VIII) că şi în sectorul 5 există copii talentaţi. Pentru ei, vom face tot posibilul ca actuala noastră campanie să aibă rezultate concrete cât mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu